Vilken helg

Det har varit! I fredags skulle jag och Annica gå på bio. Vi skulle på Snabba cash 2 men den var såklart slutsåld. Så vi gjorde det vi gör bäst: Äta och dricka vin! Satte oss på Medis Bar & Kök och beställde. Vi tänkte ta ett glas men vem försökte vi lura liksom så det blev en flaska istället! Vi snackade en massa skit och skrattade lika mycket. Människan är fantastiskt rolig och härlig! När dom stängde var vi vuxna och åkte hem. Eller Annica cyklade hem och jag åkte hem till en kompis. Där fastande jag och kom hem idag. Vi kollade film efter film och käkade massa gott och var ute och promenerade. Jätte mysigt och roligt har det varit. Nu ligger jag i soffan med ett leende på läpparna och kollar på Sex and the City. När Carrie och Mr Big gifter sig. När dröm blir till verklighet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0