Hemma och vabbar

Mötet gick bra igår på dagis. Var inte så farligt som jag trodde. Märkte att M är väldigt omtyckt av både kompisar och personal. Känns väldigt bra. Åkte sen till jobbet men nästan på en gång jag kom dit ringde dagis och sa att M inte mår bra. Åkte direkt tillbaka och då satt han och sov i en av personalens famn. Han var jätte varm och när vi kom hem så kräktes han över hela golvet. Stackarn! Man känner sig så maktlös. Bäddade ner honom och han sov i fyra timmar till jag väckte honom. Sen myste vi bara hela dagen. Vi är hemma idag med. Han är mycket piggare så det kan bli dagis imorgon. Vi får se. Vill inte stressa iväg honom. Jag är bara så glad att han är hemma, känner mig hel igen så jag är gärna hemma med honom imorgon med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0