Ingen bra dag idag

Idag är det ingen bra dag, känner mig nedstämd och ledsen. Kan inte sluta tänka på det här mötet som jag ska ha på dagis och varför dom inte kan säga något om vad det handlar om. Frågar dom varje dag om allt har gått bra under dagen och hur det går för M. Man får alltid samma svar: "Det har gått jätte bra idag". Varför säger man inget direkt om det skulle vara något? Känner mig värdelös som mamma. Missade även cellprovtagningen idag, måste ringa dit och se om dom har någon tid man kan boka eller om det endast är drop-in. Måste även ringa till sjukhuset, vilket jag har skjutit på alldeles för länge, och boka en tid. Man skjuter väl upp saker som skrämmer en och hoppas att det försvinner på så sätt? Imorgon så åker M till sin pappa, känns alltid så tomt när han inte är hemma, man blir så rastlös. Vet inte riktigt vad man gör när han inte är hemma. Få se till att sysselsätta mig så att man har tankarna på annat ett tag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Oroa dig inte sötis, du är en toppenmamma och en toppentjej! Pussokram

2012-02-02 @ 23:23:47
URL: http://emmalovesjonatan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0