Jobbsöndag!

Sitter på jobbet och i högtalaren spelas både Lisa Nilssons gamla klassiker och U2:s Best of-album samtidigt som jag jobbar. Är alldeles själv på kontoret, trodde det skulle vara fler som kom in idag men dom flesta jobbade igår. Gör dock inte så mycket då jag ibland har lite svårt att koncentrera mig. Skulle också jobbat igår med det blev lite ändrade planer så får ta det idag istället, men klar värt det med mycket ljud och rörelse runt om mig. Helgen har vart väldigt bra, träffade Hannah igår på kvällen. Jag ville titta på Melodifestivalen men hon ville ta en drink och snäll vän som jag är ställde jag upp. Vi tog oss till Lilla Hotellbaren på Scandic Malmen och snackade skit och hade det trevligt. Sen blev jag blev jag hungrig (som vanligt) och sugen på Taco Bar så vi gick dit, åt och tog även ett glas vin. Sen var det dags för mig att åka hem och sova, trött som jag var. Nu fick man äntligen lite sällskap, Sara som kom in.

Kommentarer
Postat av: hannah

haha ja hungrig - som vanligt! <3

2012-02-07 @ 15:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0