Torsdagsmys!

Ligger i soffan och myser nyduschad med onepiece, tända ljus och äntligen en ny säsong av Lyxfällan. Får alltid lite ångest när jag tittar på det men känner snabbt att "fan, det finns folk som har det värre än jag" och mår lite bättre. Var på söder efter jobbet med Hannah. Hon skulle handla en sak och jag passade på att fönstershoppa lite. Det var en av mina favorit butiker där jag bara vill plocka på mig massor att handla men det är roligare när man har någon att dela dom sakerna med. Sen gick vi förbi McDonalds och käka mat. Har varit sjukt sugen på det i flera veckor så idag var det att stilla det suget. Mätt och belåten åkte vi hemåt. Tog en promenad i kylan och det var riktigt skönt! Endast som fattades var vantar. Imorgon är det fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0