Dåligt minne

Sitter på jobbet. Skulle egentligen varit ledig idag. Ms dagis är stängt och jag hade tagit ledigt men eftersom han är hos sin pappa så glömde jag helt bort det. Så jag gick till jobbet som vanligt och satte mig för att jobba och då slog det mig. Sitter och funderar på om jag ska till frisören och fixa håret. Är så sjukt sugen på att färga håret rött. Har velat göra det länge men det har aldrig blivit av. Målaren ringde nyaa, han har varit hemma och spacklat och målat tak hos mig idag. Imorgon är det dags att sätta upp tapeterna. Tror det kommer bli riktigt bra, vitt ska det vara. Sen är det bara att inreda och mitt hem är nästan komplett. Syrran och Per kommer i helgen så då ska allt vara klart tänkte jag. Det enda som fattas är lådorna i köket, som är i Ystad och lackeras. Dags att jobba lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0