Gör jag inte ett bra jobb?

Gör jag inte ett bra jobb som mamma? Jag gör allt för min son. Allt för att han ska må så bra som möjligt och få leva sitt liv på bästa sätt. Ibland undrar jag. Idag när jag hämtade M på dagis så blev genast fröken allvarlig och sa att vi måste ha ett extra insatt möte. Mellan två fröknar och mig. Sist var vi bara två. Nu ska vi vara tre. Jag frågade om det var något speciellt och fick som svar: "nej, vi känner bara att vi behöver det och det snarast!" Är det fler som har ett extra möte?
Genast börjar mina tankar snurra. Har det med mig att göra? Verkar inte M glad? Är det något som har hänt? På tisdag ska vi ha möte. Har en klump i magen och det kommer nog inte försvinna förän det är dags...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0