Sjukt trött

Dags att göra sig i ordning för natten. Ögonen svider och orkar knappt hålla sig öppna. Imorgon är det äntligen fredag och jag ska få ha M hela helgen igen. Jag är så glad!! Mamma och pappa kommer över helgen så det är ett stort plus. Idag kom mitt efterlängtade paket från Nelly.se. Har köpt ett par skor och en jacka. Båda på 50% rea så betalade endast 550kr för dom båda. Hittar aldrig nåt användbart på rea så jag är riktigt nöjd att det både passade och var snygga! Kanske kan ha på mig det imorn då det vankas lite kalas. Blir bara en snabbis eftersom jag inte känner mig på topp och behöver vila. Middag (som idag består av tonfisk, avokado, ägg, lök, mozzarella, stekta morötter och ett stort glas mjölk) och en dusch sen blir det sängen direkt! Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0