Städat bort julen...

Mamma och pappa hjälpte mig att städa bort julen idag medan jag var på jobbet. Vi gör alltid det efter pappas födelsedag. När jag kom hem var allt borta och dom hade även städat bort mitt vardagsrum. På tisdag gäller det! Då kommer äntligen målaren tillbaka och ska tapetsera vardagsrummet! Känns så bra. Nu känner jag att jag börjar trivas här hemma. Det känns som ett riktigt hem. Mitt hem. Mitt och Ms hem. Inget jag behöver skämmas för längre. Är så glad och tacksam att mina föräldrar ställer upp med allt för oss två. Dom hjälper med allt! Va skulle jag göra utan dom?

Lyssnar på musik, färgar håret och lagar matlåda till imorgon. Kikärtsbiffar och grillade rödbetor med fetaost. Till middag blir det svamprisotto från igår. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0