Cykel j•••el

Idag kom äntligen min cykel! Jag är så glad! MEN det är ju ett jäkla pyssel för att få ihop den. Jag började så fort jag fick upp den. Jag tyckte att jag skulle vara ett proffs eftersom det var ju inte första gången som jag skulle montera en cykel. Efter tio minuter gav jag upp. Jag behövde fler verktyg. Fick låna det jag behövde från jobbet så när M och jag kom hem från dagis började vi igen. M fick hjälpa till han tyckte det var så roligt. Efter 30 minuter hade cykeln fortfarande inte blivit färdig monterad. Nu var jag bara arg. Det som inte gick att ordna var styret. Det är ju en ganska viktig sak, att den ska fungera. Det som fatta för att den ska kunna skruvas fast helt är en skiftnyckel 8 cm. Jag har 3 st 2,5 cm. Så cykeln är fortfarande inte helt färdig. Men imorn åker vi och köper en 8 cm skiftnyckel. För sen ska det f•n cyklas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0