.

Jag tänker inte ens kommentera gårdagens match. Dom spelade så dåligt igår. Jag hoppas dom kommer igen på fredag när vi ställs mot England. Kunde lika gärna skippat matchen och lagt mig och sovit kl.21 som jag hade behövt. Enda glädjen i matchen var när Zlatan gjorde 1-0 målet. Han är även den jag tippade på som Sveriges första målskytt på EM-tipset.

Att vara utan Facebook är jätte skönt. Visst, det är bara sen igår men ändå. Jag slipper se det jag inte vill. Och det man inte vet mår man inte dåligt av. Det verkar vara jobbigare för dom runt om mig och dom gillar att driva med mig om det. Men jag kommer tillbaka. Ibland behöver man en paus bara.

Idag måste jag gå tidigt från jobbet. Känns som att det händer alldeles för ofta nu. Det är (som vanligt) APT på dagis. Förstår inte vad dom ska planera varje gång. Plus att dagis var stängt för ca. 2 veckor sedan för planering med. Det är sommar nu och alla går på semester. Är det det dom ska prata om? Vad dom ska göra på semestern? Och toppa det med lite vin och ost? Trevligt för dom. Mindre trevligt för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0