Förvirrad...

Jag börjar sakna något som jag inte vill ha. Men något som jag vill ha saknar jag ännu mer. Och det jag vill ha känns alldeles för långt från mig... Hade jag inte varit så feg och dum så hade allt kanske sett annorlunda ut. Men kommer sanningen fram så kan allt förändras och förstöras.

Helgen har varit lugn. I fredags var jag och Emma och käka middag på blekholmens uteservering vid vattnet. Tog ett glas och drog sen vidare till Harry b James för att kolla matchen, Ryssland-Tjeckien, snacka skit och bara ha roligt! Efter det tog vi oss till Anchor men båda var lite för trötta och lite för överförfriskade för att stanna kvar. På lördagen sov jag hela dagen. Var så slut i kroppen så jag missade middagen jag skulle på på kvällen. Typiskt! Natta kom till mig senare och vi kollade film och käka ost. Som vanligt. Idag söndag. Imorgon måndag, dags för ännu en jobbvecka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0