Halvdöd

Ligger i sängen redan. Har haft så sjukt ont i huvudet så jag kräks men samtidigt som jag måste ta hand om M. Vi tog en promenad upp till högdalen för att handla mat och en skiftnyckel så vi kan fixa cykeln. Men dom hade redan stängt. Vi lekte på Ms nya dagis oxå. Dom har en jättefin gård och han älskar att leka där. Imorn åker han till sin pappa i 3 veckor. Vet inte hur jag ska klara mig utan honom så länge. Kommer sakna honom så sjukt mycket! Men jag kommer jobba så tiden går fort och snart är det semester. Och vad ska man göra på semestern då? Vill åka någonstans men det blir nog att jag åker ner till mamma och pappa ändå. Skönt att komma bort och göra nåt annat. Ystad på sommaren är bland det bästa jag vet. Nu måste jag sova så den här smärtan går bort någon gång. God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0