Igår hade vi sommarfest med jobbet på foto...

img_3427 (MMS)

Igår hade vi sommarfest med jobbet på fotografiska. Det var riktigt roligt. God mat och dryck såklart och festen blev riktigt rolig. Skön rolig stämning, mycket dans och bra musik.  Och jag som aldrig dansar! Hade tagit ledigt idag så jag kunde göra saker som jag annars inte hinner eftersom jag har M på veckorna. Blev ingen sovmorgon och drog till Globen för frukost och fixa naglarna. Gjorde vanliga tippar med lite vitt glitter. Åkte hem och hängde lite med syrran och hennes kille. Gjorde ordning en kräftsallad och sen promenerade vi och hämtade M på dagis och sen hem igen. Skönt att röra lite på sig och inte bara ligga hemma en dag som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0