Mardrömmar

Alla dessa mardrömmar som jag har nu förtiden gör mig helt slut. Vaknar skräckslagen mitt i natten och kan inte somna om. Detta händer 2-3 ggr i veckan. Varje kväll som jag ska lägga mig och sova tar det några timmar innan jag somnar även fast jag legat och halvsovit i soffan. Jag vrider och vänder mig och oroar mig för att i natt blir det ännu en mardröm. Varför måste man drömma mardrömmar?

Det finns ju lite olika anledningar till varför man drömmer mardrömmar. Sånt som det kan bero på är traumatiska händelser som skada, dödsfall i familjen eller att bli utsatt för våldsbrott. Oro eller stress är oxå vanliga orsaker till mardrömmar. Då vet jag alla fall vilka orsaker det kan bero på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0