Utkast: Jun. 19, 2012

Jag har blivit med cykel! Äntligen har jag köpt en cykel. Jag har tänkt göra det i flera månader men det har aldrig blivit av eftersom jag inte kommit iväg på helgerna för att köpa den eller på vardagar blir det svårt när jag har M. Men nu gjorde jag det. Beställde den på nätet och får den även hemskickad. Så glad! Nu ska det cyklas. M kommer bli skitglad eftersom han tjatar på mig varje dag. 3-6 arbetsdagar tar det innan den kommer. Längtar!! Är på väg och ska hämta M nu. Vi har varit på båttävling hela helgen. Det var F4 och world cupen i F2. Trodde inte vädret skulle vara med oss men solen kom fram på eftermiddagen båda dagarna. Han var helt överlycklig. Mammas älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0