Utkast: Jun. 27, 2012

Sitter fast på ett svettigt, varmt illaluktande tåg. Känns som jag ska kräkas. Sätta på luften kanske skulle vara en bra idé? 

Igår kl. 12 fick jag ett mess av Ms pappa att han inte kunde ta M igår. Det är bra att han hörde av sig då, för bussen gick ju 7 på morgonen. Bättre sent än aldrig eller? Men eftersom jag känner honom bättre än vad han känner sig själv så hade jag redan meddelat att jag inte kunde följa med till Jämjö på eventet. Får väl säga bättre lycka nästa år! 

Solen lyser äntligen igen och om en vecka fyller jag år! 25 år blir jag. Japp så är det. Om solen är kvar ska vi fira det på nyfiken gul vid Årstaviken. Och sen dansa under stjärnorna hela natten. 

Kommentarer
Postat av: Juan Mella

"dansa och dansa"... du lär somna tidigt ändå hehe

2012-06-27 @ 21:38:49
URL: http://www.juanmella.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0