Young. Old. Just words.

Min systers födelsedag idag! Stort grattis till dig! Synd att vi inte fick fira den tillsammans. Kanske nästa år. Eller så får vi helt enkelt fira den när vi ses!
 
Imorn skulle jag egentligen åkt till Jämjö på jobb. Vi ska dela ut en massa cyklar till glada vinnare. Men eftersom det blev strul med Ms pappa får jag stanna hemma. Jag får sitta på kontoret hela dagen medan mer än halva styrkan är där. Jag är inte bitter. Inte alls! 
 
Förresten väntar jag fortfarande på min cykel. Hur lång tid ska det ta? Enligt mail så ska den ha kommit i torsdags. Det är måndag kväll. Visst att det har varit röda dagar och spöregn ute. Men jag längtar efter min cykel. Väldigt mycket!
 
Och med en tanke på att vänta. Jag måste fixa mitt hår. Det ser hemskt ut! Jag kan inte bestämma mig vad jag ska göra håret. Ska jag fortsätta med rött hår? Göra det ännu rödare? Blont eller brunt? Alla dessa val...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0