Helgen som varit..

Har varit väldigt bra och mysig. Det är det enda vi gjort. Myst! I fredags kom Natta förbi med hundarna och vi käkade tacos och kolla film. På lördagen så åkte jag och M tidigt in till stan. Vi skulle ha en heldag tillsammans. Först blev det Aquaria, sen Gröna Lund och sist Stockholms Stadsmuseum. Fullt upp och vi var helt slut när vi kom hem. På kvällen kom kvällen Natta igen och senare får jag ett samtal från Annica som har ”låst in sina nycklar” och kommer inte hem så kom hon till oss och somna i soffan medan vi kollade Avatar. På söndagen var det bara att ta det lugnt, var så trött och kände att jag bara ville ta det lugnt. Var ute och lekte i parken och fixade hemma. Bättre söndag kunde det inte bli.

Idag fick M följa med till jobbet. Hans dagis är stängt och V skulle möta oss utanför kontoret men han fastnade i trafiken OCH fick punktering. Fattar inte hur han alltid lyckas… Den här veckan ska han vara hos V, vi har börjat med varannan vecka nu. Känns sådär men det kommer bli bra, det vet jag. Måste bara vänja mig med att inte alltid ha honom hos mig. Det här blir bättre för oss alla. Bäst blir det för M eftersom han så gärna vill träffa sin pappa mer.

Idag kör vi Spinning och Core i Älvsjö. Måste köpa spinningbyxor som är vadderade i rumpan, man får bra ont när man cyklar på dom här passen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0