Lördag

Denna helg har varit en lugn helg. Jag behövde det. Och jag behövde bli frisk. Jag mår bättre nu. 3 veckors sjuka har varit ett helvete. Igår var jag hemma med en kompis. Vi käkade, kollade film och bara hade det mysigt. Som det ska vara! Idag packade jag mina saker, blev upplockad av Emma och Henrik och åkte ut till Hågelbyparken i Tumba för lite bakluckeloppis! Vad roligt det var! Vi var osäkra på om vi skulle göra det eller inte men den här gången gjorde vi nåt som vi pratat om. Folk var som galna vid vårt bord och vi sålde av nästan allt som vi hade med oss. Människor köpte grejer som man aldrig trodde dom skulle köpa.sen kom Juan och hand sötaste dotter Laura förbi. Det var han som hade tipsat oss om denna loppis och det var meningen att dom och skulle vara med men det får bli nästa gång.
Kom hem och däckade på soffan. Kände mig bakis utan att dricka en droppe alkohol. Men det blir väl så av att vara uppe sent, sova för lite och röja hela dagen. Men klart värt det! Imorn kommer äntligen min lilla älskling hem. Som jag saknat honom!! Jag ska med honom på nya dagiset på måndag. Det ska bli väldigt spännande! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0