Ny dag nya möjligheter

Var och drack vin igår på Griffins med några kollegor efter jobbet. Jag har faktiskt dom bästa kollegorna man kan ha! Jag kan även kalla dom mina vänner. För det har dom blivit! Kom inte hem så sent, var hemma vid 22 och var så trött så jag hann knappt lägga huvudet på kudden innan ögonen stängdes. Vaknade i panik i morse vid 06.50 för att jag hade glömt att ställa väckarklockan. Tur att min kropp reagera så ibland. Sprang upp för att göra mig i ordning så jag blev alldeles yr och illamående. Nej, det har inget med att jag har druckit vin dan innan att göra, jag blir aldrig bakis utan jag blev bara väldigt stressad när jag vaknade.

Jag, Emma och Annica har planerat en sak ett tag och ikväll så kanske det blir av. Vill inte säga nåt förrän vi vet säkert om det kommer ske eller inte. För då blir man bara ledsen... Men det är något roligt och något som vi behöver!

Dags att försöka jobba lite, hostan, förkylningen och min röst är ju sådär just nu. Inne på tredje veckan som sjuk och det verkar inte vilja ge med sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0