Slut

Jag är helt slut. I ögonen, i kroppen och i huvudet. Var hemma från jobbet igår. Mådde inte alls bra. Kändes lite bättre idag. Eller nej det gjorde det fan inte men kan inte vara hemma.

Pratade med V idag. Han kom med den glada nyheten att vi börjar med varannan vecka nu. Så denna vecka kör jag och nästa vecka kör V. Och sen ska det fortsätta så. Det känns bra och M kommer uppskatta att få träffa sin far mer.

Han har börjat på sitt nya dagis. Det går jätte bra för honom och han trivs mer och mer. Jag börjar kunna slappna av och känna mig trygg i att han är där.

Nu är det X-factor på och efter det blir det Svenska Hollywood fruar. Får se om jag orkar vara vaken.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1060663/images/2012/pic_5058bd1fe087c321ac72f62c.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1060663/images/2012/pic_5058bd2eddf2b3408c00078d.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0