Fortfarande semester

Älskar verkligen att ha semester. Jag vill inte att den ska ta slut och inte sommaren heller för den delen. Vädret har varit fantastiskt och resan till både Turkiet och Gotland har varit super! Träningen fick ligga lite åt sidan ett tag men nu är den på gång igen och dags att sätta nya mål. Mycket förändringar ska ske och ingen alkohol på en månad (MINST). Nu jävlar! Var ute på en 50 min pw imorse efter dagis och innan frukost. Mitt knä spökar som vanligt så kan inte dra på så som jag vill, får köra försiktigt med det. Sen blev det mina älskade proteinpannkakor med banan, chokladprotte + en proteinshake och kaffe såklart. Sjuk gott och mätt och belåten ligger jag i soffan och funderar på vad jag ska göra idag. Kanske drar till gymmet snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0