Jun. 20, 2013

Idag när jag var och provade klänningar till midsommar slog jag på stort och prövade en kort, tajt spetsklänning. Något sånt har jag aldrig ens kommit på tanken att pröva innan. Men tro det eller ej den satt bra! Inga lovehandles som stack ut och den formade sig bra på min kropp. Jag tyckte jag såg fin ut i den. I ett provrum dessutom. Nu köpte jag den inte eftersom den var genomskinlig och för kort på mig men bara det att jag vågade. Hade aldrig hänt för några månader sen. Jag börjar trivas med min kropp och älskar förändringarna som sker. Idag är det förberedelser av maten till midsommar och träning som står på schemat. Var på sommarfest på jobbet igår och höll mig nykter enbart för träningens skull. Herregud, vad har hänt med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0