Träningen från helvetet!

För ett tag sen fick jag för mig att man kunde dra ihop ett gäng och köra lite boot camp i det gröna. Sagt och gjort. Hittade några frivilliga och en stört bra tränare till oss. Idag gick starten av detta och jag undrade snabbt vad jag hade gett mig in på. Först sprang vi ca. 1,5 km med lite trappor, backar och plan mark. Sen stretch, uppvärmning och sen bröt helvetet loss. Alla var grymt duktiga och peppade varandra till tusen. Efter en timme var helvetet över och vi låg som utslagna sälar på plats. Nästa vecka kör vi igen och då jävlar ska jag förbättra mig från idag! Nu mat, dusch och sova.

https://cdn3.cdnme.se/1060663/7-3/pic_51bf640ce087c32f1a11ae9a.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0